Pałac Margot SPA w Karpaczu – idealny wybór na weekend we dwoje

by Emilia

W tym roku minęło nam dziewięć lat po ślubie. Każdą naszą rocznicę staramy się spędzać poza domem na jakimś wyjeździe. Do tej pory były to raczej zagraniczne wypady, ale w dobie panującej pandemii podróżowanie stało się niestety nieco utrudnione. Dlatego postanowiliśmy, że tą rocznicę wyjątkowo spędzimy nie na intensywnym zwiedzaniu i stresie, czy normalnie wrócimy bez żadnej kwarantanny, a na totalnym relaksie i odpoczynku. W końcu odpoczynek każdemu się należy. Zrobiliśmy krótki research w Internecie i nasz wybór padł na Pałac Margot SPA w Karpaczu.

Od razu zaznaczę, że nie jest to wpis sponsorowany. Ten hotel wybraliśmy sami, a z racji tego, że nasz pobyt bardzo nam się podobał, to chcemy go polecić innym. Noclegi zamawialiśmy standardowo przez booking.com. Pałac Margot SPA położony jest w niedalekiej odległości od głównego deptaka w Karpaczu (około 800 metrów), w bardzo spokojnej okolicy. Mając otwarte okno słyszeliśmy tylko ptaki i szum wody w fontannie w parku przed hotelem. Hotel otoczony jest pięknym parkiem, w którym znajdziemy stoliki, krzesełka, leżaki, na których można błogo leniuchować. Z informacji praktycznych na terenie hotelu znajduje się bezpłatny parking na ponad 80 samochodów, więc nie ma problemu z zaparkowaniem.

Pokoje są pięknie, bardzo stylowo i elegancko urządzone. Dominuje w nich starodawny styl. Są niezwykle przyjemne, a łóżka mają bardzo wygodne materace, na co zawsze zwracamy uwagę w hotelach. Minusem był jedynie brak windy w naszej części budynku oraz wifi bez dostępu do Internetu. Poza tym wszystko było jak najbardziej na plus. Obsługa była bardzo pomocna i życzliwa. Co nas zaskoczyło, to fakt, że recepcja jest czynna jedynie do godziny 23. Nigdy raczej z pomocy recepcji nie korzystamy w nocy, więc nie było nam to potrzebne, ale jednak standardem w hotelach jest całodobowa recepcja.

Priorytetem przy naszych poszukiwaniach idealnego weekendu była strefa SPA w hotelach. Oferta Pałacu Margot SPA na stronie była bardzo obiecująca. Jeszcze przed wyjazdem telefonicznie zapisałam się na masaż i jak się okazało to był bardzo dobry pomysł, bo obłożenie było na tyle duże, że już po prostu nie było miejsc, jakbym chciała się zapisać na miejscu. Dlatego trzeba wziąć to pod uwagę przy planowaniu weekendu w tym hotelu. W pokojach czekały na nas szlafroki i ręczniki przeznaczone do strefy wellness. Cała strefa SPA jest rewelacyjna. Znajdziemy tam basen, jacuzzi, tepidarium, grotę solną, słoneczną łąkę, czyli bezpieczne opalanie i cały szereg zabiegów kosmetycznych, i masaży. Ja byłam zachwycona. Spędziliśmy tam praktycznie cały dzień i naprawdę odpoczęliśmy. Tego nam było trzeba.

Poza tym na terenie hotelu mamy również strefę fitness, zewnętrzną siłownię, bilard, strefę nad rzeką i basen na dachu z podgrzewaną wodą.

Na plus hotelu zasługuje również organizacja śniadań w dobie panującego wirusa i obowiązujących obostrzeń. Od czasu wybuchu pandemii byliśmy w paru hotelach i w tym śniadania były podane w najlepszy dla gości sposób. Szwedzki stół obowiązuje, jednak część potraw, które są wystawione, są po prostu nakładane przez obsługę. Pozostałe potrawy są rozłożone na talerzykach, każde przykryte folią spożywczą. Pieczywo również jest pakowane osobno. Także nie ma obawy o to, że ktoś inny również będzie go dotykał. Do dyspozycji gości są cztery sale śniadaniowe, zatem zachowanie dystansu nie stanowi najmniejszego problemu. Również kwestia sprzątania została bardzo dobrze rozwiązana. Jak zostaliśmy poinformowani w recepcji, panie sprzątające nie mają prawa wejść do pokoju, chyba że zgłosimy w recepcji konieczność posprzątania pokoju, bądź też tradycyjnie powiesimy na klamce wywieszkę ze stosownym napisem.

Podsumowując ten wpis, to jest hotel, który możemy Wam szczerze polecić. Nasz pobyt był bardzo udany. Chcieliśmy odpocząć w ciszy i spokoju, korzystając z wszystkich udogodnień SPA, i cel został osiągnięty. Teraz z nową energią możemy planować kolejne podróże. A do tego hotelu na pewno wrócimy…

Na sam koniec zostawiamy Was z kilkoma migawkami z Karpacza. To bardzo popularny cel, jeśli planujecie wyprawy górskie, a także gdy chcecie odpocząć.

_____________________________
Jeśli spodobał Ci się wpis, zostaw pięć gwiazdek!